Welkomstwoord - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Erik & Liset - WaarBenJij.nu Welkomstwoord - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Erik & Liset - WaarBenJij.nu

Welkomstwoord

Blijf op de hoogte en volg Erik & Liset

03 April 2013 | Nederland, Eindhoven

Lieve lezers,

De tijd is daar: wij gaan naar Amerika! ... Woensdag dan. Tot die tijd: plannen, inpakken, stress vergaren, details opzoeken en slapen. Hierbij ontvangen we oneindig veel hulp van mensen die het goed bedoelen, of hopen een onwijs gaaf souvenir te scoren. Voor de laatste categorie zit het werk er helaas nog niet op...

Omdat het natuurlijk onwijs oneerlijk is dat wij zoveel lol gaan beleven en jullie in het ietwat frisse Nederland achterblijven, proberen we bovenstaand feit te combineren met wat lol voor jullie. Hopelijk wordt het volgen van deze waarbenjijnu gebeurtenis daarmee educatief, plesant en een tikkeltje jaloersmakend.

Het ultieme souvenir™ moet verdiend worden vinden wij, of eigenlijk vooral Erik. Wat is dat ultieme souvenir™? Dat is nu een verrekte goeie vraag. Afhankelijk van wat voorhanden komt of in de winkel gevonden wordt vullen wij dit in. Hoe verdien je dit stuk bewijs van interesse in ons? Op onze waarbenjijnu zal af en toe een vraag voorbij komen waarop wij met enige interesse jullie antwoorden tegemoet zien. Aan het einde worden de punten opgeteld en wordt het ultieme souvenir™ uitgereikt.

Wij hopen dat wij en jullie door ons met veel plezier van de komende periode genieten!

X

Liset en Erik

Vraag 1 voor het US™: Hoeveel mijl leggen wij af in onze camper, volgens de kilometer teller?
Antwoorden mogen gepost worden hieronder, of gemaild worden om 'bedrijfsspionage' te voorkomen ;)

*Over het al-dan-niet ultiem zijn van het ultieme souvenir™ kan niet gecorrespondeerd worden.

p.s. Schrijf je hier links in voor de mailing, dan blijf je altijd op de hoogte :)

  • 06 April 2013 - 11:08

    Arjan:

    Dit is natuurlijk een strikvraag, ten eerste heeft jullie camper ongetwijfeld geen kilometerteller en ten tweede kan een kilometerteller geen mijlen aangeven. Het juiste antwoord is dus: geen.

  • 06 April 2013 - 12:32

    Erik:

    Ik ben nog een vrij belgangrijk aspect vergeten toe te lichten over de vragen voor het US™:
    - Alle vragen hebben meerdere mogelijkheden om te beantwoorden.
    - Alle gegeven antwoorden zijn goed (hoera!).
    - Liset en ik kijken hoeveel punten je verdiend voor de vraag.

    Zo heeft Arjan hierboven al goed punten weten te scoren, maar zal de tweede die dit zegt helaas in de stapel "gekopiëerde antwoorden" verdwijnen. Beter dus om een ander antwoord te verzinnen voor meer punten ;)

  • 06 April 2013 - 18:43

    Jenny:

    Gezien er gezegd is dat alle antwoorden goed zijn (en dus niet alleen die, die bijdehand zijn (:p)kan het geen kwaad om een gokje te wagen denk ik zo. Want ik wil een souvenir, nee wacht, Het Ultieme Souvenir! Of anders op zn minst een kaart :p

    Mijn antwoord is: 2753 mijl :)

    Alvast heel veel plezier allebei!

  • 06 April 2013 - 19:14

    Mandy:

    hmmm, ik denk 666 mijl :D

  • 06 April 2013 - 20:41

    Mieke:

    Op de vraag van ons dynamische duo, Hoeveel mijl leggen wij af in onze camper, volgens de kilometer teller?

    Maakte Arjan al heel terecht de opmerking over de mijlen en de kilometerteller.
    Echter het is niet jullie camper, edoch slechts een gehuurd onderkomen.

    Tralalalal....

  • 06 April 2013 - 23:55

    Ineke:

    Heel veel plezier!!!
    Ik doe een gok: 2129mijl

  • 08 April 2013 - 21:30

    Jip:

    Veel plezier! Ik verwacht mooie teksten te lezen. Als ik teleurgesteld word, zal ik stoppen met deze site te bezoeken. Dat is denk ik wel het laatste waar jullie/je op zitten/zit te wachten denk ik ;)
    "Alle gegeven antwoorden zijn goed" --> Erik, bedoel je alle nog komende antwoorden?

    Mijn antwoord: 19 april 1994

  • 09 April 2013 - 10:42

    Sabrina:

    Na enkele minuten de bijgevoegde kaart te hebben bestudeerd, met een beetje hulp van google maps en ervan uitgaande dat jullie de route die de kaart aangeeft met een camper zullen afleggen is de reis ongeveer 2.354 mijl, maar jullie zullen af en toe boodschappen moeten doen of de camper op een campingplaats parkeren en jullie zullen vast enkele keren wat sightseeing rondjes met de camper afleggen. Vandaar dat ik denk dat de teller ongeveer 2.462 mijl zal verschillen met de beginstand.
    Veel plezier met jullie reis in ieder geval!

  • 09 April 2013 - 22:59

    Matthijs:

    Aangezien het gaat om de kilometer(mijlen)teller en niet de tripteller zit iedereen veel te laag volgens mij =). Ik ga voor 136.912 mijlen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Erik & Liset

Actief sinds 01 April 2013
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 8394

Voorgaande reizen:

10 April 2013 - 09 Mei 2013

Amerika!

Landen bezocht: